• Zwroty i reklamacje

Zwracany towar należy wysłać samodzielnie na swój koszt na adres tylko kurierem

Adres do zwrotu
"AUTO SZCZECH" Angelika Szczech
Ul. J. Skrzetuskiego 5
12-200 Pisz
Polska

Zwrot

Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.


Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.

W ciągu kilku dni po przyjęciu przez nas zwrotu otrzymasz zwrot należności za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).

Dodatkowe informacje
  • Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
  • Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
  • Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
  • Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu.

Adres do reklamacji
Auto Szczech Angelika Szczech
Ul. J. Skrzetuskiego 5
12-200 Pisz
Polska

 Reklamacje

1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów ponosimy odpowiedzialność za wady.

2. Reklamację można złożyć w siedzibie firmy lub drogą pocztową.

3. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. 

4. Rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni i poinformujemy Klienta o sposobie jej załatwienia poprzez wiadomość e-mail bądź sms.

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową lub kurierem, Klient otrzyma zwrot należności za towar.

6. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji wysłanej droga pocztową lub kurierem, Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.