-
Zwroty i reklamacje
Zwracany towar należy wysłać samodzielnie na swój koszt na adres tylko kurierem
Adres do zwrotuZwrot
Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.
W ciągu kilku dni po przyjęciu przez nas zwrotu otrzymasz zwrot należności za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).
Dodatkowe informacje
- Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
- Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
- Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu.
Reklamacje
1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów ponosimy odpowiedzialność za wady.
2. Reklamację można złożyć w siedzibie firmy lub drogą pocztową.
3. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia.
4. Rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni i poinformujemy Klienta o sposobie jej załatwienia poprzez wiadomość e-mail bądź sms.
5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową lub kurierem, Klient otrzyma zwrot należności za towar.
6. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji wysłanej droga pocztową lub kurierem, Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.